3 kroky a úspěch na internetu je váš

Zákony Bohatství

01. 01. 2021 remove_red_eye449x timer05:00 3

Divno-doba

Když se ohlídneme zpátky do minulosti, zužovalo lidstvo spousty děsivých událostí – mor, španělská chřipka, světové a jiné války a hodně dalšího.

Jak se s tím lidé poprali? Ustáli to. Museli. A posunuli se dál. Jako je v dobru kousek zla, i ve zlu je kousek dobra. „Jaké, sakra, dobro je na téhle divnodobě??“, ptáte se.

Já vám to teda povím. Za posledních 20 let jsme zažili nevídaný vývoj. Od dvouřádkových mobilů, které vlastnil jen málokdo, jsme se přenesli do dnešní doby. Téměř každý má ve své kapse kouzelnou krabičku, která umí nejen telefonovat a posílat zprávy. Má v sobě také nepřeberné množství informací, zábavy, vzrušení. Všeho, čeho si žádáme.

Oproti technologiím jsme sto let za opicemi

Možnosti dnešní doby se neuvěřitelně rozšířily. A jak na to reagujeme my? Vývoj v našich hlavách už tak rychle neproběhl. Málokdo využívá všech možností, které dnešní doba nabízí. A tak jsme se tak postaru plácali a moc nového nezkoušeli. 

A pak to přišlo. COVID-19. Něco titěrně mrňavého nám změnilo životy a donutilo nás to začít přemýšlet. Přemýšlet jinak. A to rychle. Kdo se nechytá, krachuje. Kdo neváhá využít nových příležitostí, bohatne. Co tato doba přináší VÁM? Jak můžete změnit svůj život k lepšímu? Co můžete dělat jinak?

Rozjeďte své podnikání přes internet. Tam jsou dneska téměř všichni. Nejen podnikatelé, ale hlavně vaši potenciální zákazníci. Jsou tam a čekají na vás. Ukažte jim, kdo jste a jaký problém za ně vyřešíte. Dám vám pár tipů, kudy do tohohle světa naskočit.

Nejste na netu = neexistujete

„Narazila jsem na zajímavou firmu. Chtěla jsem se na ni podívat doma v klidu. A, člověče, nic. Nenašla jsem je. Nikde. Na Facebooku nejsou, ani webovky jsem nedohledala. Divný co?“ „Aha, no to jo. Co to je za firmu?“ „Měli tam takový zajímavý serepetičky. Jsem se na to chtěla podívat, že bych někomu udělala radost.“ „Hmmm. Hele, na tyhle věci mám boží tip. Mrkni na tyhle stránky www.xxxxxxx.cz, tam maj úžasný, roztomiloučký věcičky! Skoro vždycky tam něco vyberu. Ti pošlu odkaz.“

Následující body nemusíte plnit tak, jak jdou za sebou. Nicméně je dobré vaše sociální profily doplnit webovými stránkami. A naopak. K vašim webovým stránkách si založte profil alespoň na 1 sociální síti.

www.tadyjsem.cz

Vytvořte svému podnikání webové stránky. Ve fyzickém světě existuje výloha. Potenciální klient jde kolem vašeho obchodu. Všímá si výlohy, něco ho zaujalo. Zastaví se. Kouká pozorněji. A teď přichází okamžik, kdy ho buď ztratíte, nebo ho chytnete a on vchází dovnitř, do vašeho obchodu. Dává vám šanci.

Stejně to platí i ve virtuálním světě. Vaše webové stránky jsou vaše výloha. Přistupujte k nim zodpovědně. Nezahlcujte je. Nechte je vzdušné a přehledné. Upravujte je dle sezóny. Kreativitě se meze nekladou. Sdělte návštěvníkovi, co děláte a co mu přinese využití vašich produktů.

Máte 2 možnosti, jak svoji internetovou výlohu vytvořit:

  1. Vytvořte si ji sami
  2. Zaplaťte si profesionála

Na vašich stránkách si dejte záležet, jsou vaší vizitkou. Až je zákazník uvidí, rozhodne se, zda vám dá svoje peníze, nebo nikoliv. Jak se takové www stránky vytváří? Registrujte se zdarma do klubu Zákony bohatství a prohlédněte si tréninky – instruktážní videa. Najdete mezi nimi i návod, jak si snadno vytvořit web.

Můžete si také zaplatit profesionála – programátora, který vám na vašich stránkách vytvoří téměř cokoliv. Záleží už jen na jeho šikovnosti.

Že vůbec netušíte, jak by měly vaše stránky vypadat? Prohlížejte si různé webovky, které na internetu potkáte – co se vám na nich líbí? Jaké funkce vás zaujaly? Jaké barvy se vám zamlouvají? Jaký styl s vámi příjemně rezonuje?

Ovládněte sociální sítě (nebo aspoň jednu)

Na internetu máte spoustu možností, kde a jak o sobě dát vědět. Vyberte si několik nejvhodnějších sociálních sítí pro váš byznys a těm se věnujte. Píšu několik, protože starost o socky zabere hodně času a energie.

Proč lidé ztrácí tolik času na sociálních sítích?

Chtějí se bavit, chtějí se vzdělávat, nechat se inspirovat, chtějí někam patřit. Nabídněte jim to. Založte si Facebookovou skupinu a vytvořte prostor, kam se lidé rádi podívají, když mají trochu času. Příspěvky v podobě fotek nebo kratších videí a popisků jsou na Facebook ideální. Můžete tu se svojí skupinou komunikovat i v podobě storíček. Jsou to příspěvky, které po 24 hodinách zmizí.

Hodí se k vašemu podnikání spíše natáčení různých návodů a obecně jsou vám videa bližší?

Baví vás mluvit, povídat, diskutovat? Tvořte podcasty. Jsou poslední dobou stále populárnější.

Jsou vaší cílovkou spíše mladí lidé? Zkuste Instagram.

 

Vyberte si způsob, který oslovuje vaši cílovou skupinu a vytvořte si v tomto typu komunikace svůj nový koníček. Pomáhejte svým fanouškům, buďte tu pro ně. Nejen pro peníze, ale protože chcete. Vaše publikum ocení vaši energii, přirozenost a čas, který jim věnujete.

Komunikujte a vytvářejte kolem sebe komunitu

Jste součástí internetového světa. Už víte, kde komunikovat. Teď je na čase na sebe pravidelně upozorňovat a vzbuzovat v lidech důvěru. A CO máte sdílet? 

Nebojte se sdílet s lidmi své know-how. Když k vám do kamenného obchodu přijde člověk, také mu předáváte své informace. Podělíte se s ním téměř o vše. V reálném světě jeden takový svůj rozhovor, delší monolog – zvládnete s jedním člověkem. Ve virtuálním světě z vašeho plodného monologu zůstane záznam a můžete s ním oslovit nespočet potenciálních zákazníků. Využijte toho.

Je čas na příspěvek a ve vaší hlavě je pusto a prázdno?

Rozmyslete si, které dny chcete zveřejňovat příspěvky. Třeba 2x týdně – pondělí a čtvrtek. To máte zhruba 8 příspěvků za měsíc. Teď rozhodněte, na jaké téma příspěvky budou. Dejme tomu v pondělí, pro odlehčení začátku pracovního týdne, budete postovat zajímavosti z vaší firmy. Čtvrtky pak využijete na příspěvky s ukázkami používání vašich produktů.

Gratuluji, máte obsahový plán. Teď si naplánujte příspěvky. Klidně na 2 měsíce dopředu. 

Text vám problém nedělá, ale s obrázkem si nevíte rady? Existuje skvělý program pro grafiky amatéry, který je v základní – dostačující – verzi zdarma. Jmenuje se Canva. VIP klub Zákony bohatství pro vás připravil instruktážní video, jak pracovat v Canvě. Ale varuji vás, tenhle program se vám hodně zalíbí.

Vždy, když nakouknete do nového světa, vysype se na vás tuna nových informací. Působí to děsivě, ale jen ze začátku. Nenechte se vystrašit. Online svět za to opravdu stojí. Má úžasné možnosti a navíc ruku na srdce. Blíží se doba, kdy prostě musíte být online. My v klubu VIP Zákony bohatství vám rádi pomůžeme utřídit si všechny vaše nové myšlenky. Zaregistrujte se zdarma a staňte se součástí klubu.

 

Rozhovor s Jarmilou Hokrovou

Mp3 verze 

 

Článek, prosím, sdílejte. Rád bych, aby pomohl co nejvíce lidem. Váš Tom.

Zákony Bohatství

Nejnovější příspěvky

Komunikace nebo-li přenos informací. Když chcete mít zdravé vztahy, musíte komunikovat.

Hostem v pořadu „Nakopávač“ je paní Ivana Turko, která je členkou VIP klubu Zákony bohatství a také spravuje projekt Tekutá síla.

V dnešním rozhovoru si probereme téma, které se týká každého z nás. Všichni jsme si tím prošli, procházíme a budeme procházet. Jaké téma jsme si pro vás připravili? Konflikty a jak zvládat jejich jednotlivé fáze.