3 OBYČEJNÉ kroky k milionu měsíčně (nebo 0,-). #3 KROK

Tomáš Lukavec

13. 01. 2020 remove_red_eye13456x timer5 7856

Tady máme 3 krok a jdeme do finále!! Jste na to připraveni? Opravdu?  Není to pro slabé povahy... Co tedy dělat v kroku číslo 3?

3) ROK PŘED VYDĚLÁNÍM MILIONU

Budujte komunitu! A dejte do toho všechno!  Opravdu.

Nekecám. Vyplatí se Vám to.

Dělají to tak:

  1. Úspěšní čeští Youtubeři, kteří díky sledovatelům z řad malých dětí vydělávají od 20 000 do 100 000 měsíčně (je jim třeba 16 let, sledují je devítiletí a jim je to jedno)
  2. Světové celebrity osobního rozvoje i showbyznysu (Brandon Burchard, Tony Robbins, Meryl Streep, Brad Pitt atd.)
  3. České osobnosti (no prostě všechny, které se Vám vybaví - Leoš Mareš, Simona Krainová a další…)
  4. Tradiční a věhlasné značky (Alza, Baťa, Dior, Shell, Sony atd.)
  5. Státy (ano, i Česká republika, tedy její aparát, budují českou komunitu a národní cítění atd.)
  6. Mezinárodní organizace (OSN, EU, NATO)

Takhle bych mohl pokračovat donekonečna. Všechno začíná komunitou. Náboženství. Revoluce. Literární směr. Umělecký trend. Pitomý školní výlet do lesa.

Pokud chcete vydělávat více peněz bez komunity, jste jako hajný na poušti s granátem a pastí na srny. Lovíte písek... Je to tak zásadní, až je mi z toho špatně. Opravdu. Bez své komunity lidí jste jako psanci, kteří pořád utíkají od východu slunce k západu. Jste skvělí adepti do Bohnic!

Jasně. Spoustě lidem se podařilo udělat takový produkt nebo službu, kterou si komunita našla “sama” (znovu uvozovky, protože většinou za úspěchem stojí dobré a efektivní investice do šíření značky). Ale to nestačí.

Komunitu je třeba:

  1. spojit oficiálně s Vaším produktem/službou/projektem
  2. přimět je komunikovat a sdílet (ne jim pořád rvát něco do hlavy)
  3. sžít s Vaší filozofií (tu jim musíte nabídnout, ukázat)
  4. ...a pečovat o ni (pokud možno na denní bázi s využitím moderních nástrojů, které Vám ušetří čas)

Tohle je nejdůležitější bod milionové strategie. Tečka. Bez lidí, kteří Vás sledují, mají Vás rádi a šíří Vaše vize, jste odrovnaní. Obzvláště v oblasti služeb. Pokud třeba:

  1. vzděláváte lidi
  2. konzultujete jejich finance, zdraví, vzhled
  3. koučujete je
  4. děláte v MLM
  5. máte výjimečný produkt v oblasti, kde je silná konkurence
  6. prodáváte online
  7. chcete mít vliv a třeba vyniknout/proslavit se

Jasně. Nyní můžete říci, že jsou tu produkty, které nepotřebují komunitu. Třeba toaletní papír. Ten lidé potřebují. OK. Zkuste se někdy podívat, kolik firem už krachlo výrobou toaletních papírů. Pobavíte se. :)

Investice do komunity se Vám vrátí. Mně se vrátila do roka a do dne. Přiznám se, kdybych zkrachoval, začnu znovu. S komunitou. Ale počkat. Já už znovu začínat nemusím. Buduji komunitu roky. Začnete také?

Děkuji za přečtení článku a pokud se Vám líbil, kupte si zde svůj příští milion (nebo dva, je to na Vás a nyní skoro zadara) a nebo prostě sdílejte článek mezi přátele!

Děkuji!!!

Nezapomeňte nás sledovat na Facebooku.      

P.S. Už znáte beta verzi našeho klubu? Tam se na ty kroky mrkneme více prakticky! Najdete tam mimojiné taky spoustu hodnotného obsahu.

Tomáš Lukavec

Nejnovější příspěvky

Hned v úvodu chci napsat, že toto není článek, který Vám má pověsit bulíky na nos tím, že to zvládne každý. Nezvládne. Nebo že je to hračka. Nebo že to nedej bože dáte levou zadní s jednou asistentkou ne

13. 1. 2020 remove_red_eye14442x timer5 8007

“V tomhle oboru nikdy nevydělám… Podnikání je jen pro vyvolené… Zůstanu chudá nadosmrti… Můj obor není dost dobrý na zbohatnutí… Pořád samá dřina a kam to vede?”

15. 1. 2020 remove_red_eye16864x timer5 9508

Jaké jsou tedy ty konkrétní tipy? Půjdeme rovnou k věci! 1) Dělejte obyčejné věci neobyčejně. (A NAOPAK)

15. 1. 2020 remove_red_eye15949x timer5 9104
s