FAQ

03. 06. 2020

Nejčastější otázky (FAQ)

  • Co je Horká Linka pro členy klubu?
    • Horká linka je nová služba Tomáše Lukavce, autora projektu, která je k dispozici pro 3. úroveň členství. Máte příležitost mít: 4 x 30 minutové soukromé konzultace s Tomášem Lukavcem o Vašem projektu a dosažení dlouhodobého úspěchu. Stačí mít 3. úroveň členství, pak se s námi můžete spojit a domluvíme si termíny daných konzultací.
  • Co když budu potřebovat dočasně přerušit členství?
    • Členství je možné pozastavit. Pokud o to požádáte, Váš účet přeneseme do DEMO verze klubu. Body Vám zůstanou. Ovšem veškeré výhody klubu (online kurzy, soutěže, slevy, akce, konzultace zdarma, propojení s komunitou atd.) Vám budou po dobu Vašeho přerušeného členství pozastaveny a není možné je využívat.
  • Co když potřebuji platbu posunout nebo mít platbu na splátky?
    • Snažíme se vyjít co nejvíce vstříc. Když nám napíšete, Vaši žádost posoudíme a věříme, že najdeme společnou řeč. Spojte se, prosím, v této věci s naší zákaznickou linkou na tel. čísle: +420 232 008 888 nebo nám napište na email: podpora@zakonybohatstvi.cz
  • Co když nevím, zda je klub či jiný produkt pro mě?
    • Náš tým je vyškolen v mnoha oblastech a pod rukama nám prošlo přes 84 000 klientů. Napište nám něco více o svém produktu, službě či Vašich záměrech a cílech a s naprostou jistotou dostanete konkrétní odpověď.
  • Kdy funguje automatická platba?
    • Tato platba se týká měsíčního nebo ročního členství klubu. Jak probíhá automatické strhávání plateb je popsáno zde. 
    • Platba se automaticky strhává z Vaší platební karty, a to k datu, ve kterém jste klub objednal(a), do doby, dokud neukončíte členství, případně po 5ti letech. Členství si vždy předplácíte na následující období.
    • Vždy 7 dní před automatickým stržením Vám přijde upozornění. 
    • Pokud budete chtít členství zrušit, kontaktujte nás na e-mail podpora@zakonybohatstvi.cz
  • Jak funguje vrácení peněz v případě nespokojenosti?
    • Zákonná lhůta na vrácení peněz je 14 dní. Pokud Vám cokoli nevyhovuje, napište nám na e-mail podpora@zakonybohatstvi.cz
    • Následně dostanete výzvu. V dalším kroku Vám totiž pošleme opravný daňový doklad (dobropis). Ten bude třeba podepsat a poslat nám jej zpět na náš e-mail.
    • Jakmile máme všechny účetní podklady v pořádku, podáváme pokyn na vrácení peněz. Peníze Vám na účet přijdou nejpozději do 14 dnů od dodání podepsaného dobropisu.
  • Co je DEMO klubu?
    • DEMO klubu slouží k tomu, abyste si před nákupem ověřili, zda je to opravdu pro Vás, vyzkoušeli si vnitřní rozhraní a mohli odhalit, jaké kurzy či osobnosti jsou nyní v našem klubu dostupné.
    • Jaké funkce máte k dispozici?
      • V DEMO klubu vidíte vždy pouze trailery + úvodní videa kurzů. Takže se částečně dozvíte o co jde. Zbytek už máte k dispozici v placené sekci členství.
      • V DEMU získáváte možnost sbírat body, které se Vám připisují k Vašemu členství. Ve verzi DEMO klubu ovšem nemůžete své body proměňovat na hmotné či nehmotné dary. 
      • Máte možnost vyplnit svůj profil.
      • Můžete jít na blog.
      • Můžete nakupovat na e-shopu.
    • Jaké funkce nemáte?
      • Nezískáváte hodnosti
      • Nemáte přístup do diskuze, jelikož to je privilegium pro platící členy. 
      • Nevidíte celé kurzy.
      • Nemůžete nasbírané body proměňovat v hmotné či nehmotné dary.
      • Nezískáváte slevy na akce na živé workshopy.
  • V klubu je spoustu obsahu, jak vím, co je pro mě vhodné?
    • Jeden z prvotních úkolů našeho týmu je se s Vámi spojit a nabídnout Vám možnost vyplnění testu, na základě kterého Vám doporučíme Váš soukromý postup na míru. Klub sám o sobě je roztříděn do čtyř částí - SEBEJISTOTA, VZTAHY, RŮST, ZISK. Podle své úrovně podnikání naleznete i konkrétní obsah pro svůj růst.
  • Kde najdu staré členské sekce?
    • Web zakonybohatstvi.cz byl k 1. 6. 2020 nahrazen webem novým, kde nyní najdete pouze VIP klub. Pokud máte členské sekce z jiných kurzů, najdete je všechny na této doméně: https://www.zakonybohatstvi.eu/ přístupy i hesla jsou stále stejná, pouze doména se změnila.
  • Proč mi nefungují v klubu všechny funkce
    • Pokud těmi funkcemi myslíte nefunkční diskuze, nemožnost sledování tréninků, získávání hodností apod. pak příčinou je, že jste v DEMO verzi klubu, kde přesně tyto funkce jsou omezeny, jelikož k nim mají přístup pouze členové placené verze klubu. Stačí se tedy stát platícím členem klubu.
  • Jaký je rozdíl mezi tím, když si koupím klub  (měsíční, roční) a pouze kurz?
    • Zásadním rozdílem je to, že koupí kurzu si kupujete pouze daný kurz. Nemáte však přístup k diskuzím, nesbíráte hodnosti a nemůžete sledovat jiné tréninky. Tato možnost je ideální pro ty, kteří hledají pouze vhodný kurz.
    • Koupí členství si kupujete plnohodnotný přístup do členské sekce, kde máte přístup ke všem videím, diskuzím a sbíráte hodnosti za body. Za ně pak následně ceny.
  • K čemu slouží bodování?
    • Body sbíráte svou aktivitou v klubu a po dosažení určitého množství bodů obdržíte hodnost v klubu a s ní i spoustu hodnotných cen. Hodností máme 5 a každá má 3 úrovně. Vše najdete v položce  - MOJE ÚSPĚCHY - ve Vašem profilu.
  • Proč mi nechodí e-mail, když si zažádám o reset hesla?
    • Jedná se o zabezpečení webu proti spamu a robotům. Než si vyžádáte e-mail s resetováním hesla. Musíte svůj e-mail potvrdit.  Tento e-mail Vám přijde automaticky ihned po registraci. Může se stát, že zapadl do hromadných či do spamu (u Seznam.cz) nebo promoakcí či spamu (u Gmail.com). Pokud ani tohle nepomůže, kontaktujte přes naše kontaktní údaje a vytvoříme Vám dočasné heslo, které si pak můžete v profilu změnit.
  • Když mám členství ve starém klubu. Přihlásím se stejnými přístupy i do klubu nového?
    • Nikoliv. Obě platformy jsou zcela odlišné, takže není možné je kombinovat. Starý klub (nyní na adrese www.zakonybohatstvi.eu) má staré přístupy, které jste měl(a) a do nového klubu je třeba napojit přístupy nové. Všem členům ze starého klubu byl zaslán e-mail s instrukcemi. Pokud Vám email nepřišel, kontaktujte, prosím, naši zákaznickou podporu.
  • Proč je třeba ověřit můj e-mail?

    • Ten nejzákladnější důvod je, že Vám jinak nepůjde odeslat e-mail pro resetování hesla. Další z důvodů je, že je Váš účet bez ověření náchylnější pro hackerské útoky či pro SPAM.
  • Proč je třeba vložit telefon?

    • Víme, jak je telefonní číslo citlivý údaj. Ovšem v rámci členství v klubu i v případě DEMO klubu, všem nabízíme možnost vyplnit si test, na základě kterého Vám bude doporučen obsah v klubu na míru. A domluva, včetně vyhodnocení, proběhne právě přes telefon, protože jen tak se ujistíme, že se plně pochopí obě strany. Dalším krokem už je živá konzultace, ale o tom až někdy v budoucnu..